10 ارديبهشت 1403 ساعت 09:01

آیین نامه مالی مقطع کارشناسی ارشد

خلاصه ای از آیین نامه مالی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد

                                                                   

*مدت مجاز تحصیل در دوره کارشناسی ارشد، دو سال ( چهار نیمسال ) است.

*در شرایط خاص،حذف یک یا تمام دروس یک نیمسال تحصیلی با درخواست کتبی دانشجو وتایید موسسه قبل از شروع امتحانات وبا رعایت واحتساب در سنوات تحصیلی امکان پذیر است. شهریه طبق ضوابط اخذ می گردد .

*دانشجو می تواند با احتساب سنوات تحصیل، یک نیمسال از مرخصی تحصیلی استفاده کند. تقاضای مرخصی تحصیلی باید به صورت کتبی حداقل دو هفته قبل از شروع ثبت نام هر نیمسال ، توسط دانشجو به آموزش دانشگاه ارائه شود و پس از پرداخت شهریه ثابت برگه مرخصی ممهور شده به مهر موسسه را دریافت دارد .

نکته : بررسی سایر مصادیق مرخصی تحصیلی مانند مرخصی زایمان، مرخصی پزشکی در صورت تایید پزشک معتمد موسسه، ماموریت همسر یا والدین، بدون احتساب در سنوات تحصیلی در اختیار موسسه است و شهریه آن طبق ضوابط اخذ می گردد .

*دانشجوی متقاضی انصراف از تحصیل،باید در خواست خود را شخصا وبه صورت کتبی به اداره تحصیلات تکمیلی تسلیم کند.دانشجومجاز است فقط برای یک بار و تا دوماه از تاریخ ارائه درخواست تقاضای انصراف خودراپس بگیرد در غیراین صورت پس از انقضای این مهلت حکم انصراف از تحصیلی وی صادر می شود. هزینه انصراف و معادل شهریه ثابت و متغیر  یک نیمسال می باشد ( طبق بخشنامه وزارت علوم 5/5/94 ) .

* -در صورت انتخاب واحد و ثبت نام دانشجو ی اخراجی ، چه به دانشجو اعلام گردیده و یا اعلام نگردیده باشد و از سوی آموزش بعد از انتخاب واحد اخراجی محرز گردد شهریه دروس انتخاب شده به دانشجو مسترد نمی گردد و مسوولیت اخراجی آن به عهده دانشجو می باشد و کلیه خسارت های وارده به موسسه را می بایست پرداخت نماید و همانند دانشجوی انصرافی با ایشان برخورد خواهد شد .

*                     دانشجویانی که حکم کمیته انضباطی ، حکم تعلیقی دارند می بایست شهریه ثابت ترم را پرداخت نمایند .

*-دانشجو می بایست جهت تمدید پایان نامه درصورت داشتن سنوات مجاز کل شهریه ثابت واتمام سنوات ،نصف شهریه ثابت ودر صورت اخذ دروس آموزش محور کل شهریه ثابت را واریز نمایند.

*-در صورت انتخاب واحد دانشجوی مشروطی یا اخراجی تخلف آموزشی محسوب گردیده و واحدهای اضافی از سوی آموزش حذف و شهریه واحدهای اضافی ( حذف شده ) مسترد نمی گردد .

*-دانشجو ملزم می باشد کلیه پرداخت های خود را به صورت الکترونیکی انجام دهد .

*-جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی پرداخت اینترنتی ناموفق ترجیحاً پرداخت اینترنتی با کارت ملت پرداخت گردد .

*-دانشجویان برای معادلسازی واحدهای گذرانده از دانشگاه های دیگر می بایست به ازای هر واحد 5 درصد شهریه ثابت ترم جاری را پرداخت نمایند .

واحد مالی

 

آمار بازدید کنندگان

بازدید امروز :2
بازدید این هفته :2
بازدید این ماه :256
مجموع آمار بازدید ها :100990

سیستم آمار بازدید کنندگان

اخبار و اطلاعیه های ثبت نام

زمان حذف و اضافه نیمسال دوم 403-402 زمان حذف و اضافه از 4 مهر ماه لغایت 6 مهر ماه ثبت نام کارشناسی ارشد نیمسال مهرماه ورودی های 1402 دروس فرهنگ تمدن،مهارتهای زندگی و ارزش دفاع مقدس امتحانات نیمسال تابستان

اخبار روز دانشگاه

شروع کلاس های نیمسال اول 1401

شروع کلاس های نیمسال اول 1401

سه شنبه 29 شهریور 1401
شروع کلاس های نیمسال اول 1401 از روز دوشنبه مورخ 28 شهریور ماه می باشد...
Template Design:Dima Group